SARHOŞ RICK VE MUHTEMELEN SARHOŞKEN YAZDIĞI TANIŞMA BÖLÜMÜ

24 Ara 2019
13
17
3
Awards
0
heyyo ! arkadaşlar uzun uzun yazmayı sevmiyom ben pek o yüzden elimden geldiğince minik bi özet geçim . Birazcık deli doluyumdur , heyecanlı ve melankoliğimdir . Müzik dinlemeyi , guitar hero oynamayı (expert bass çalarım) , piyano çalmayı severim . Felsefeyi ve felsefi kitapları çok severim (lord of the rings'in yeri ayrıdır tabii bu konuda) , genel olarak kültür faaliyetlerini severim aslında . Tiyatro , resitaller (ah keşke piyano konserlerine gidecek arkadaş da bulsam) , korolar falan fişmanlar hepsini severim ve her hafta en az bir kere giderim . Film izlemek , sinemaya gitmek ve netflixte saatlerimi harcamayı gerçekten severim (kült seven geri kafalı biriyimdir biraz) . Oyun oynarım , kod yazarım ,uluslararası bir çok yarışmaya katılırım . Anlayacağınız teknoloji ile haşır neşirimdir ve bir çok proje de yürütüyorum bu alanda . Girişimcilik , girişim danışmanlığı ve mentorlüğü de yapıyorum . Trekking yapmak , otostopla ege sahillerinde gezmek ve her durakta kamp yaparak adım adım ilerlemek . Ahhh , geri gel yaz ayları diyorum kendi kendime .. Ya ben fark ettim de şu hayatta haz aldığım şeylerin sayısı epey fazla imiş . Daha çook şey var ama sizi de pek sıkmak istemem tabii . Ben de böyle biriyim işte , beni daha iyi tanımak ve iletişime geçmek isteyenler için (profesyonel anlamda arkadaşlar forum burası izdivaç sitesi diil) arda@seyrederiz.com iletişim adresim . Ha evet bi de seyrederiz'in başındaki adamım , yugodi adına seyrederiz projesinin koordinatörlüğünü yapıyorum .

Pek de kısa olmadı ama neyse , herkese iyi forumlaar ?
 

Atabeyi

İmtiyaz Sahibi
İmtiyaz Sahibi
22 Eki 2019
88
198
63
Awards
0
Senden de en sevdiğin Rick and Morty repliğini alalım o zaman.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)