The Witcher - Genel Tartışma

Atabeyi

İmtiyaz Sahibi
İmtiyaz Sahibi
22 Eki 2019
88
198
63
Awards
0


The Witcher - Genel Tartışma
20 Aralık 2019 tarihinde Netflix'te yayımlanan The Witcher dizisi ile ilgili genel bir tartışma konusu açalım istedik. Diziyi izlediniz mi? Eğer diziyi izlediyseniz diziyi nasıl buldunuz? Dizide hayran kaldığınız konuları, eksik bulduğunuz detayları ve dizi ile ilgili tüm yorumlarınızı bekliyoruz.
 
Son düzenleme:

Atabeyi

İmtiyaz Sahibi
İmtiyaz Sahibi
22 Eki 2019
88
198
63
Awards
0
Edit: Kişisel olarak dizi ile ilgili düşüncelerim şu şekilde:
Hali hazırda The Witcher serisinin 2 oyununu oynamıştım zaten. Kitaplarının olduğunu biliyorum hatta birkaçını alıp okuyasım da gelmişti. Fakat kitap okumayı sevmeyen birisi olduğumdan, satın alsam bile tamamını okuyabileceğimden şüpheleniyordum. Fakat The Witcher 3 oyununu, saatlerce aralıksız oynadığımı bilirim. Oyun dünyasında çoğu oyuncu tarafından ayrı bir yerde tutulan The Witcher 3, gerçekten eğer oynamadıysanız oynamanız gereken bir oyun.

Açıkçası Geralt'ı Henry Cavill canlandıracağı haberini ilk okuduğumda üzülmüştüm. Ulan, Superman nasıl Geralt'ı oynayacak? Bu adam Superman, yakışır mı ki, nasıl olur abi off... Şeklinde ön yargılarım vardı, yok diyemem. Fakat dizinin tamamını aralıksız tek günde izledikten sonra oyunu şöyle bir açtığımda "Acaba oyundaki karakteri de Henry Cavill mı seslendirseydi abi?" düşüncesine bürünmüştüm. Henry Cavill'in kalitesini zaten tartışmamız mümkün bile değil fakat The Witcher dizisinde kendisinin gösterdiği performans tek kelime ile muazzam. Karaktere, tavırları vesaire cuk oturmuş durumda.

Hikaye olarak evet, hızlı zaman geçişleri oldu. Fakat zaten The Witcher hikayesi fena sarıyor, dizide hiç sıkıldığımı hatırlamıyorum. Bölümlerin 1 saat oluşu beni sevindirse de dizinin ikinci sezonu için 1 yıl bekleyecek olmam bir tık üzüyor... Oyununun hayranı olduğum için, diziyi objektif bir şekilde yargılamam oldukça güç oluyor üstüne birde Henry Cavill'in Geralt karakterine cuk oturması falan...

Yakınabileceğim, "Abi bu yapılır mı ya?" diyebileceğim konular da oldu. Misal, o Triss ne öyle ya? Yani, oyunundaki Triss'e bakıyorum, birde dizideki... Hele Yennefer... Zaten dizinin ilk sezonunda Geralt abimizden daha çok Yenn yengemizi gördük. Madem bu kadar izleyecektik, daha güzel bir oyuncunun olmasını gerçekten isterdim. Netflix'in dizilerine siyahi abilerimizi bol bol yerleştirmesi ve dizideki en popüler iki kadın karakterinin seçimi dışında dört dörtlük bir dizi. Zaten bu bahsettiğim detaylar ve yorumlar da tamamen benim şahsi görüşlerim. Bir ara "Acaba dizinin adı The Yennefer mı olmalıydı ya?" diye de düşünmedim değil. Ama hikaye için, bu kadar yoğun işlenmesi gayet normal.

Triss-Netflix-The-Witcher-xd.png
 

efe.tkrdg

Member
24 Ara 2019
14
17
3
Awards
0
The Witcher dizisini uzun zamandır beklememe rağmen ne oyununu oynadım, ne kitabını okudum. Dizi fragmanı beni o kadar çok etkilemişti ki dizi hakkındaki beklentim daha dizi yayınlanmadan en üst seviyeye gelmişti. Diziyi daha bitirmemiş olmama rağmen beni ilk 3 bölümle tavlamış durumda. Şahsen oyununu oynamadığım için karakterlerle ilgili bir beklentim yoktu.

Açıkçası Geralt'ı Henry Cavill canlandıracağı haberini ilk okuduğumda üzülmüştüm. Ulan, Superman nasıl Geralt'ı oynayacak? Bu adam Superman, yakışır mı ki, nasıl olur abi off... Şeklinde ön yargılarım vardı, yok diyemem. Fakat dizinin tamamını aralıksız tek günde izledikten sonra oyunu şöyle bir açtığımda "Acaba oyundaki karakteri de Henry Cavill mı seslendirseydi abi?" düşüncesine bürünmüştüm. Henry Cavill'in kalitesini zaten tartışmamız mümkün bile değil fakat The Witcher dizisinde kendisinin gösterdiği performans tek kelime ile muazzam. Karaktere, tavırları vesaire cuk oturmuş durumda.
AMA GERALT'I GÖZÜM BİR YERDEN ISSIRIYORDU ABİ. Supermen olduğunu senin yazında öğrendim açıkçası. Henry Cavill zaten oyunculuğunu beğendiğim bir aktör, Geralt rolüne de kelimenin tam anlamıyla cuk oturmuş bence.
 

Atabeyi

İmtiyaz Sahibi
İmtiyaz Sahibi
22 Eki 2019
88
198
63
Awards
0
Tabii ki oynadım, tam bir efsane! Önerim olsun sana, sende oyna.
2 farklı zorlukta bitirdim oyunu. Hatta ek DLC'si çıktığında tekrar başlamıştım. Şimdi diziden sonra tekrardan baştan başladım oyuna :) Oyununu oynadıysan benim de sana önerim, dizisini izlemek olsun. Çünkü gerçekten muazzam bir yapım olmuş. Kaçırma derim.
 

gungorkidi

Member
24 Ara 2019
18
19
3
Awards
0
Edit: Kişisel olarak dizi ile ilgili düşüncelerim şu şekilde:
Hali hazırda The Witcher serisinin 2 oyununu oynamıştım zaten. Kitaplarının olduğunu biliyorum hatta birkaçını alıp okuyasım da gelmişti. Fakat kitap okumayı sevmeyen birisi olduğumdan, satın alsam bile tamamını okuyabileceğimden şüpheleniyordum. Fakat The Witcher 3 oyununu, saatlerce aralıksız oynadığımı bilirim. Oyun dünyasında çoğu oyuncu tarafından ayrı bir yerde tutulan The Witcher 3, gerçekten eğer oynamadıysanız oynamanız gereken bir oyun.

Açıkçası Geralt'ı Henry Cavill canlandıracağı haberini ilk okuduğumda üzülmüştüm. Ulan, Superman nasıl Geralt'ı oynayacak? Bu adam Superman, yakışır mı ki, nasıl olur abi off... Şeklinde ön yargılarım vardı, yok diyemem. Fakat dizinin tamamını aralıksız tek günde izledikten sonra oyunu şöyle bir açtığımda "Acaba oyundaki karakteri de Henry Cavill mı seslendirseydi abi?" düşüncesine bürünmüştüm. Henry Cavill'in kalitesini zaten tartışmamız mümkün bile değil fakat The Witcher dizisinde kendisinin gösterdiği performans tek kelime ile muazzam. Karaktere, tavırları vesaire cuk oturmuş durumda.

Hikaye olarak evet, hızlı zaman geçişleri oldu. Fakat zaten The Witcher hikayesi fena sarıyor, dizide hiç sıkıldığımı hatırlamıyorum. Bölümlerin 1 saat oluşu beni sevindirse de dizinin ikinci sezonu için 1 yıl bekleyecek olmam bir tık üzüyor... Oyununun hayranı olduğum için, diziyi objektif bir şekilde yargılamam oldukça güç oluyor üstüne birde Henry Cavill'in Geralt karakterine cuk oturması falan...

Yakınabileceğim, "Abi bu yapılır mı ya?" diyebileceğim konular da oldu. Misal, o Triss ne öyle ya? Yani, oyunundaki Triss'e bakıyorum, birde dizideki... Hele Yennefer... Zaten dizinin ilk sezonunda Geralt abimizden daha çok Yenn yengemizi gördük. Madem bu kadar izleyecektik, daha güzel bir oyuncunun olmasını gerçekten isterdim. Netflix'in dizilerine siyahi abilerimizi bol bol yerleştirmesi ve dizideki en popüler iki kadın karakterinin seçimi dışında dört dörtlük bir dizi. Zaten bu bahsettiğim detaylar ve yorumlar da tamamen benim şahsi görüşlerim. Bir ara "Acaba dizinin adı The Yennefer mı olmalıydı ya?" diye de düşünmedim değil. Ama hikaye için, bu kadar yoğun işlenmesi gayet normal.

Ekli dosyayı görüntüle 4

ilk bölümün yarısını izledim, pek bana hitap etmeyen bi dizi gibi geldi. belki biraz önyargılı yaklaşmışımdır. çok beğenilen, çok konuşulan dizilere genelde böyle yaklaşıyorum ama tekrar izleyecegim belki ben de beğenirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Atabeyi

Atabeyi

İmtiyaz Sahibi
İmtiyaz Sahibi
22 Eki 2019
88
198
63
Awards
0
ilk bölümün yarısını izledim, pek bana hitap etmeyen bi dizi gibi geldi. belki biraz önyargılı yaklaşmışımdır. çok beğenilen, çok konuşulan dizilere genelde böyle yaklaşıyorum ama tekrar izleyecegim belki ben de beğenirim.
Anneme, komşuma bile önerdiğim bir dizi. Cinselliğin hat safhada olduğunu bilsem de hikayesine çok güvendiğimden herkese öneriyorum. Emin ol, ilerleyen zamanlarda hikayesi seni içine çekecek. Çok doygun bir hikayeye sahip çünkü dizi. Beğeneceğinden hiç şüphem yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: gungorkidi

14dogan

New member
22 Eki 2019
1
1
3
Awards
0
Diziyi izlemedim fakat izlemek için sabırsızlanıyorum, çünkü oyununu oynamıştım ve aşşşşırı hoşuma gitmişti. Geralt reis <3
 
  • Beğen
Tepkiler: Atabeyi
24 Ara 2019
13
17
3
Awards
0
Arkadaşlar her şey iyi güzel hoş da ilik gibi kadın triss'in tüm cazibesine kurşun sıkmışlar o ne ya ?!? Kınadım seni netflix .
 
  • Beğen
Tepkiler: Atabeyi

WONS

Member
25 Ara 2019
7
2
3
Awards
0
Kitabı ve oyunu olan bir dizinin kötü olma ihtimali çok düşük aynı şey asasins creed' de de vardı fakat onu bukadar sevememeştim hem oynunu berbattı hemde filmi çok saçma ilerliyordu, kitabı oyundan bağımsız ilerliyordu.
 

Atabeyi

İmtiyaz Sahibi
İmtiyaz Sahibi
22 Eki 2019
88
198
63
Awards
0
Kitabı ve oyunu olan bir dizinin kötü olma ihtimali çok düşük aynı şey asasins creed' de de vardı fakat onu bukadar sevememeştim hem oynunu berbattı hemde filmi çok saçma ilerliyordu, kitabı oyundan bağımsız ilerliyordu.
Assassin's Creed'e berbat deme, yanarsın. Yakarım seni. Evet, filmi kötü olabilir fakat oyunun serisi küçüklüğümden beridir oynadığım bir seri. AC 1'den Odyssey'e kadar çoğunu bitirdim. Üç beş oyununun kronik hatalarına göre yargılama seriyi.
 

WONS

Member
25 Ara 2019
7
2
3
Awards
0
Assassin's Creed'e berbat deme, yanarsın. Yakarım seni. Evet, filmi kötü olabilir fakat oyunun serisi küçüklüğümden beridir oynadığım bir seri. AC 1'den Odyssey'e kadar çoğunu bitirdim. Üç beş oyununun kronik hatalarına göre yargılama seriyi.


BEN Assassin' Creed'nin çoğu kitabını okudum ve sadece 1 -2 oyunu oynadım ama sağolsun Ubisoft mükemmel bir tasarruf yapıp bütün oyunları aynı yaparak bizi büyük bir tasarruf yaptırıyor bir oyunu oyranarsan diğerlerini anlıyorsun 1 yıldı bir çıkan oyundan ne beklenirki ama kitapta tam tersi çok güzel anlatılıyor herşey EZİO abimiz.
 

WONS

Member
25 Ara 2019
7
2
3
Awards
0
Assassin's Creed'e berbat deme, yanarsın. Yakarım seni. Evet, filmi kötü olabilir fakat oyunun serisi küçüklüğümden beridir oynadığım bir seri. AC 1'den Odyssey'e kadar çoğunu bitirdim. Üç beş oyununun kronik hatalarına göre yargılama seriyi.


BEN Assassin' Creed'nin çoğu kitabını okudum ve sadece 1 -2 oyunu oynadım ama sağolsun Ubisoft mükemmel bir tasarruf yapıp bütün oyunları aynı yaparak bizi büyük bir tasarruf yaptırıyor bir oyunu oyranarsan diğerlerini anlıyorsun 1 yıldı bir çıkan oyundan ne beklenirki ama kitapta tam tersi çok güzel anlatılıyor herşey EZİO abimiz.
 

WONS

Member
25 Ara 2019
7
2
3
Awards
0
Assassin's Creed'e berbat deme, yanarsın. Yakarım seni. Evet, filmi kötü olabilir fakat oyunun serisi küçüklüğümden beridir oynadığım bir seri. AC 1'den Odyssey'e kadar çoğunu bitirdim. Üç beş oyununun kronik hatalarına göre yargılama seriyi.

ve ayrıca ben büyük bir Ezio auditore hayranıyımdır yani objektif olarak değerlendiriyorum.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)